Garantija ir grąžinimas

PREKIŲ GARANTIJA
D.U.K.
Per kiek laiko galima grąžinti prekę be defektų?
Visoms www.playpro.lt parduotuvėje parduodamoms prekėms (išskyrus žaidimus, OS ir kitas prekes turinčias vienkartinio panaudojimo raktus), taikoma pinigų grąžinimo garantija. Nusprendę įsigytą prekę grąžinti, tai padaryti galite per 14 dienų, nenurodant priežasties. Fizinėje parduotuvėje įsigytų prekių grąžinimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios dienos po prekės įsigijimo, o perkant internetu – nuo sekančios dienos po prekės gavimo. Prašymas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu prekė:
  • nenaudota
  • nesugadinta
  • originalioje tvarkingoje pakuotėje
  • nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė)
  • turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta Pirkėjo
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą
  • Kokių prekių negalima grąžinti?

    Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra jam vežamos iš tiekėjų pagal užsakymą, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas.


    Dėmesio! Visų LOGITECH garantinių prekių gedimus galite registruoti patys! Šioje (https://rma.fixit-service.com/) nuorodoje pasirinkite pranešimą be registracijos, supildykite visus reikalaujamus duomenis, ir be jokių papildomų mokesčių išsikvieskite kurjerį į namus, kuris paims jūsų saugiai supakuotą, sugedusią LOGITECH prekę, užsiklijuos siuntos lipduką, ir ją išsiveš. Po kurio laiko LOGITECH su jumis susisieks dėl tolimesnės garantinio serviso eigos!


    Kur galima grąžinti prekes?

    Norint pasinaudoti 14 dienų grąžinimo garantija arba garantinio aptarnavimo paslauga, prekes (pilnos komplektacijos) būtina pristatyti mums šiais adresais (nurodant tel. nr.  +370 610 21788 ir el. paštą info@playpro.lt):

    • Grąžintinas prekes galite pristatyti į fizinę parduotuvę, esančią Žemaičių g. 31-126 (Įėjimas iš Astronomijos g,), Kaune. Darbo valandomis 10-18 val. (13-14 val. pietūs).
    • Grąžinti galite pasinaudoję kurjerio paslaugomis. Siųskite produktą originalioje pakuotėje (jeigu tokią turite), taip pat pridėkite pirkimo dokumentą. Siuntą supakuokite atsižvelgdami į saugaus pakavimo reikalavimus. Nurodykite adresą: UAB Fragas, Žemaičių g. 31-126, Kaunas, LT-44175. Telefono nr.: +370 610 21788. Kurjerio paslaugas apmoka pirkėjas.
    • Grąžinti galite paštomatu. Siųskite produktą originalioje pakuotėje, taip pat pridėkite pirkimo dokumentą. Siuntą supakuokite atsižvelgdami į saugaus pakavimo reikalavimus. Nurodykite paštomato (Omniva, LPExpress arba DPD) adresą: A. Juozapavičiaus pr. 11, LT-45251, Kaunas. Telefono nr.: +370 610 21788. Savitarnos siuntų terminalo paslaugas apmoka pirkėjas.

    Kokioms prekėms ir kiek laiko galioja garantija?

    Kokybės garantija suteikiama visoms mūsų prekėms. Jei nenurodyta kitaip, ši garantija trunka 2 metus nuo prekės įsigijimo dienos. Dėl natūralaus baterijų eikvojimosi, baterijoms taikoma 1 metų garantija.


    *Klientas įsipareigoja padengti garantinio serviso patirtus nuostolius (iki 20 EUR) už prekės diagnostiką jei:

    • pažeistas serijinio numerio lipdukas arba neišsaugota originali pakuotė kur matytųsi serijinis numeris
    • yra mechaninių įrangos pažeidimų
    • yra matoma savavališkų ardymo žymių
    • gedimas įvyko dėl vartotojo kaltės arba netinkamų eksploatavimo sąlygų (drėgmės, šilumos ir t.t.) ir klientas atsisakė mokamo remonto (jei tokia galimybė yra)
    • gedimas įvyko naudojant eksploaticines medžiagas, kurios nėra rekomenduotos gamintojo
    • gedimas įvyko dėl programinės įrangos gedimo arba netvarkingos/neoriginalios OS
    • gedimas nepasitvirtino

    Kokioms prekėms netaikoma garantija?
    • Prekės savybės atitinka jos aprašymą ir yra tinkama naudoti pagal savo paskirtį;
    • Prekės trūkumai atsirado dėl pirkėjo netinkamo daikto naudojimo;
    • Pirkimo metu pirkėjas žinojo apie prekės trūkumus;
    • Kokybės garantija neteikiama laikmenose ar įrenginiuose esančiai informacijai. Tai reiškia, kad neatsakome, jei taisymo metu dingsta asmeninė informacija. Išlaidos, jei klientas pageidauja savo duomenis atstatyti, taip pat nėra kompensuojamos.
    Kur turėčiau kreiptis, jei iškilo klausimų dėl garantinio aptarnavimo ?

    Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės el. pašto adresu info@playpro.lt.

    __

    Prekių grąžinimas yra vykdomas pagal Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones" taisyklių nustatyta tvarka, galimas tinkamos kokybės prekių grąžinimas, remiantis Lietuvos Respublikos CK 6.367 straipsniu.

    Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.


    Naudinga informacija: www.vvtat.lt, www.vartotojai.lt