Jūsų krepšelis tuščias!
1.
Bendrosios nuostatos:
1.1. Šios sąlygos ir taisyklės
(toliau „Taisyklės“), yra juridiškai šalims privalomas dokumentas, kuriame
nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės į pareigas ir atsakomybę įsigyjant
prekes elektroninėje parduotuvėje (toliau – “e-parduotuvė”);
1.2. Pardavėjas pasilieka
teisę, bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas
į LR teisės aktų nustatytus reikalavimus.
2.
Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo
momentas:
2.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir
Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas „e-parduotuvėje“
suformuoja prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą, pasirenka apmokėjimo būdą
ir susipažinęs su Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką “Užsakyti”.
3.
Pardavėjo teisės:
3.1. Jei Pirkėjas bando
pakenkti „e-parduotuvės“ darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo
įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam
galimybę naudotis „e-parduotuve“ arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo
registraciją;
3.2. Pardavėjas pasilieka sau
teisę vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas be išankstinio įspėjimo;
3.3. Pardavėjas turi teisę iš
anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, nesumoka už prekes
per 2 (dvi) darbo dienas;
3.4. Visus pranešimus tarp
šalių siųsti Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu;
3.5. Jei du kartus bandant
pristatyti Pirkėjui prekes jis jų nepriima, Pirkėjas turi sumokėti už Pardavėjo
patirtus nuostolius pagal Pardavėjo išrašytą sąskaitą-faktūrą.
4.
Pardavėjo įsipareigojimai ir atsakomybė:
4.1. Pardavėjas įsipareigoja
sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis „e-parduotuvės“ teikiamomis
paslaugomis;
4.2. Pardavėjas įsipareigoja
pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes, Pirkėjo nurodytu adresu per sutartą
pristatymo laikotarpį;
4.3. Pardavėjas, susidarius
svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės,
įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti
prekės analogą, grąžinti sumokėtus pinigus per tris - penkias darbo dienas, jei
Pirkėjas atliko išankstinį apmokėjimą;
4.4. Pirkėjui pasinaudojus
Taisyklių 5.2. punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui
sumokėtus pinigus per 10 (dešimt) darbo dienų, skaičiuojamų nuo grąžinamos
prekės gavimo dienos;
4.5. Jei Pirkėjas nepateikia
tikslių duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to
atsiradusius padarinius;
4.6. Pardavėjas neatsako už
kituose tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos
tinklalapius per Pardavėjo „e-parduotuvėje“ esančias nuorodas;
4.7. Pardavėjas neatsako už
Vartojimo kredito sutarties, sudarytos tarp lizingo bendrovės ir Pirkėjo,
turinį bei Vartojimo kredito sutarties pagrindu kylančių lizingo bendrovės ir
Pirkėjo tarpusavio įsipareigojimų vykdymą;
4.8. Pardavėjas pateikia
prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie
terminai yra preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo
sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų
prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių
pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių
aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su
Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas;
4.9. Visais atvejais
Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą,
jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo
kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių;
4.10. Pardavėjas neatsako už
tai, kad „e-parduotuvėje“ esančios prekės savo spalva, forma ar kitais
parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos.
5.
Pirkėjo teisės:
5.1. Pirkėjas turi teisę
pirkti prekes „e-parduotuvėje“ šių taisyklių ir „e-parduotuvės“ nustatyta
tvarka;
5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti
prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su „e-parduotuve“, pranešdamas
apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti
kokybišką prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika)
darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos;
5.2.1. Grąžinant prekes, būtina
laikytis šių sąlygų:
5.2.1.1. grąžinama prekė turi būti
nenaudota;
5.2.1.2. grąžinama prekė turi būti
originalioje tvarkingoje pakuotėje;
5.2.1.3. prekė turi būti
nesugadinta;
5.2.1.4. prekė turi būti
nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės
plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška
prekė);
5.2.1.5. grąžinama prekė turi būti
tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta Pirkėjo;
5.2.1.6. grąžinant prekę būtina
pateikti jos įsigijimo dokumentą.
5.3. Turi teisę keisti ir/ar
atnaujinti registracijos formoje pateiktą informaciją;
5.4. Visus pranešimus tarp
šalių ir klausimus siųsti „e-parduotuvės“ skyriuje “susisiekite su mumis”
nurodytu telefonu ar elektroninio pašto adresu.
6.
Pirkėjo įsipareigojimai ir atsakomybė:
6.1. Pirkėjas, naudodamasis
„e-parduotuve“, patvirtina kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis
ir privalo jų laikytis;
6.2. Pirkėjas, pirkdamas
Fadecase kolekcinius peilius ir patvirtindamas, kad sutinka su šiomis pirkimo –
pardavimo taisyklėmis, taip pat patvirtina, kad yra sulaukęs pilnametystės
asmuo;
6.3. Pirkėjas privalo sumokėti
už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka;
6.4. Pirkėjas neturi teisės
reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui, jeigu
neteisingai nurodytas pristatymo adresas ir/ar neteisinga kontaktinė informacija;
6.5. Pirkėjas yra visiškai
atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą;
6.6. Pirkėjas atsako už
veiksmus, tyčia ar netyčia atliktus naudojantis „e-parduotuve“;
6.7. Pirkėjas atsako už
prisijungimo duomenų perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys
naudojasi Pirkėjo prisijungimo duomenimis, už trečiosios šalies atliktus
veiksmus atsako Pirkėjas;
6.8. Prekių pateikimo Pirkėjui
metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti
siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar
kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje
faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente,
laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių
atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių)
komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių
apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta,
šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar
prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti
sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo
dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos
siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių
veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių
pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas
bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima
nustatyti išorinės prekių apžiūros metu;
6.9. Pardavėjas atleidžiamas
nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog
Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus,
nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
7.
Prekių kaina, apmokėjimas, pristatymas ir
garantinės sąlygos:
7.1. Prekių kainos
„e-parduotuvėje“ ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM;
7.2. Pirkėjas atsiskaito už
prekes vienu iš jo pasirinktų būdų:
7.2.1. Apmokėjimas naudojantis
elektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo
naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pinigus Pirkėjas perveda į
atitinkamame jo pasirinktame banke esančią „e-parduotuvės“ sąskaitą. Atsakomybė
už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos
piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje;
7.2.2. Apmokėjimas banko pavedimu
– tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs išankstinio
mokėjimo sąskaitą - užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda
pinigus į „e-parduotuvės“ banko sąskaitą kuri nurodyta išankstinio mokėjimo
sąskaitoje – užsakyme;
7.2.3. Apmokėjimas naudojantis
lizingo bendrovių teikiama vartojimo kredito sutarčių sudarymo paslauga – tai
atsiskaitymo būdas, kai Pirkėjas (fizinis asmuo) ir lizingo bendrovė sudaro
sutartį dėl prekių pirkimo Pardavėjo „e-parduotuvėje“ finansavimo;
7.2.4. Apmokėjimas grynaisiais
gavus prekę – tai apmokėjimas grynaisiais sumokant kurjeriui, kai Pirkėjui yra
pristatoma prekė.
7.3. Tik gavęs apmokėjimą už
prekes Pardavėjas pradeda formuoti prekių siuntinį ir pradedamas skaičiuoti
prekių pristatymo terminas, išskyrus tuos atvejus, kai pasirenkamas apmokėjimas
grynaisiais gavus prekę;
7.4. Prekes pristato Pardavėjas
arba jo įgaliotas atstovas;
7.5. Prekių pristatymo
(transportavimo) mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į prekių pristatymo vietą
ir prekių svorį bei į tai, ar Pirkėjas pageidauja pasinaudoti prekių užnešimo
paslauga;
7.6. Garantija yra 2 metai nuo prekės įsigyjimo dienos, jei nenurodyra kitaip. Juridiniams asmenims - 12 mėnesių.
7.7. Jei Pirkėjas dėl vienokių ar kitokių priežasčių atsisako sudarytos pirkimo – pardavimo sutarties, jis turi padengti prekių grąžinimo išlaidas.
8. Baigiamosios nuostatos:
8.1. Jei kyla ginčas tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, kurio neįmanoma išspręsti derybų būdu, Pirkėjas turi galimybę pateikti skundą ar reikalauti žalos atlyginimo ne teismo tvarka. Pirkėjas gali kreiptis su prašymu į Valstybinę vartotojų teisių ir apsaugos tarnybą (http://www.vvtat.lt).
8.2. Pirkėjų skundai taip pat gali būti nagrinėjami Elektroninėje Ginčų sprendimo platformoje: ec.europa.eu/odr/.