Sąlygos ir taisyklės

1.    Bendrosios nuostatos:

1.1.   Šios sąlygos ir taisyklės(toliau „Taisyklės“), yra juridiškai šalims privalomas dokumentas, kuriamenustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės į pareigas ir atsakomybę įsigyjantprekes elektroninėje parduotuvėje (toliau – “e-parduotuvė”);

1.2.   Pardavėjas pasiliekateisę, bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamasį LR teisės aktų nustatytus reikalavimus.

 

2.    Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymomomentas:

2.1.   Sutartis tarp Pirkėjo irPardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas „e-parduotuvėje“suformuoja prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą, pasirenka apmokėjimo būdąir susipažinęs su Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką “Užsakyti”.

 

3.    Pardavėjo teisės:

3.1.   Jei Pirkėjas bandopakenkti „e-parduotuvės“ darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savoįsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jamgalimybę naudotis „e-parduotuve“ arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjoregistraciją;

3.2.   Pardavėjas pasilieka sauteisę vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas be išankstinio įspėjimo;

3.3.   Pardavėjas turi teisę išanksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, nesumoka už prekesper 2 (dvi) darbo dienas;

3.4.   Visus pranešimus tarpšalių siųsti Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu;

3.5.   Jei du kartus bandantpristatyti Pirkėjui prekes jis jų nepriima, Pirkėjas turi sumokėti už Pardavėjopatirtus nuostolius pagal Pardavėjo išrašytą sąskaitą-faktūrą.

 

4.    Pardavėjo įsipareigojimai ir atsakomybė:

4.1.   Pardavėjas įsipareigojasudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis „e-parduotuvės“ teikiamomispaslaugomis;

4.2.   Pardavėjas įsipareigojapristatyti Pirkėjo užsakytas prekes, Pirkėjo nurodytu adresu per sutartąpristatymo laikotarpį;

4.3.   Pardavėjas, susidariussvarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės,įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimtiprekės analogą, grąžinti sumokėtus pinigus per tris - penkias darbo dienas, jeiPirkėjas atliko išankstinį apmokėjimą;

4.4.   Pirkėjui pasinaudojusTaisyklių 5.2. punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjuisumokėtus pinigus per 10 (dešimt) darbo dienų, skaičiuojamų nuo grąžinamosprekės gavimo dienos;

4.5.   Jei Pirkėjas nepateikiatikslių duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl toatsiradusius padarinius;

4.6.   Pardavėjas neatsako užkituose tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuostinklalapius per Pardavėjo „e-parduotuvėje“ esančias nuorodas;

4.7.   Pardavėjas neatsako užVartojimo kredito sutarties, sudarytos tarp lizingo bendrovės ir Pirkėjo,turinį bei Vartojimo kredito sutarties pagrindu kylančių lizingo bendrovės irPirkėjo tarpusavio įsipareigojimų vykdymą;

4.8.   Pardavėjas pateikiaprekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šieterminai yra preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjosandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytųprekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekiųpateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančiųaplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti suPirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas;

4.9.   Visais atvejaisPardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą,jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjokaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių;

4.10. Pardavėjas neatsako užtai, kad „e-parduotuvėje“ esančios prekės savo spalva, forma ar kitaisparametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos.

 

5.    Pirkėjo teisės:

5.1.   Pirkėjas turi teisępirkti prekes „e-parduotuvėje“ šių taisyklių ir „e-parduotuvės“ nustatytatvarka;

5.2.   Pirkėjas turi teisę atsisakytiprekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su „e-parduotuve“, pranešdamasapie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžintikokybišką prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika)darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos;

5.2.1.  Grąžinant prekes, būtinalaikytis šių sąlygų:

5.2.1.1. grąžinama prekė turi būtinenaudota;

5.2.1.2. grąžinama prekė turi būtioriginalioje tvarkingoje pakuotėje;

5.2.1.3. prekė turi būtinesugadinta;

5.2.1.4. prekė turi būtinepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginėsplėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiškaprekė);

5.2.1.5. grąžinama prekė turi būtitos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta Pirkėjo;

5.2.1.6. grąžinant prekę būtinapateikti jos įsigijimo dokumentą.

5.3.   Turi teisę keisti ir/aratnaujinti registracijos formoje pateiktą informaciją;

5.4.   Visus pranešimus tarpšalių ir klausimus siųsti „e-parduotuvės“ skyriuje “susisiekite su mumis”nurodytu telefonu ar elektroninio pašto adresu.

 

6.    Pirkėjo įsipareigojimai ir atsakomybė:

6.1.   Pirkėjas, naudodamasis„e-parduotuve“, patvirtina kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmisir privalo jų laikytis;

6.2.   Pirkėjas, pirkdamasFadecase kolekcinius peilius ir patvirtindamas, kad sutinka su šiomis pirkimo –pardavimo taisyklėmis, taip pat patvirtina, kad yra sulaukęs pilnametystėsasmuo;

6.3.   Pirkėjas privalo sumokėtiuž prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka;

6.4.   Pirkėjas neturi teisėsreikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui, jeiguneteisingai nurodytas pristatymo adresas ir/ar neteisinga kontaktinė informacija;

6.5.   Pirkėjas yra visiškaiatsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą;

6.6.   Pirkėjas atsako užveiksmus, tyčia ar netyčia atliktus naudojantis „e-parduotuve“;

6.7.   Pirkėjas atsako užprisijungimo duomenų perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalysnaudojasi Pirkėjo prisijungimo duomenimis, už trečiosios šalies atliktusveiksmus atsako Pirkėjas;

6.8.   Prekių pateikimo Pirkėjuimetu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrintisiuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį arkitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitojefaktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente,laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kuriųatsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių)komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekiųapžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta,šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/arprekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėtisąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimodokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formossiuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šiųveiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekiųpažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokasbei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galimanustatyti išorinės prekių apžiūros metu;

6.9.   Pardavėjas atleidžiamasnuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jogPirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus,nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

 

7.    Prekių kaina, apmokėjimas, pristatymas irgarantinės sąlygos:

7.1.   Prekių kainos„e-parduotuvėje“ ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM;

7.2.   Pirkėjas atsiskaito užprekes vienu iš jo pasirinktų būdų:

7.2.1.  Apmokėjimas naudojantiselektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjonaudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pinigus Pirkėjas perveda įatitinkamame jo pasirinktame banke esančią „e-parduotuvės“ sąskaitą. Atsakomybėuž duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visospiniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje;

7.2.2.  Apmokėjimas banko pavedimu– tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs išankstiniomokėjimo sąskaitą - užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, pervedapinigus į „e-parduotuvės“ banko sąskaitą kuri nurodyta išankstinio mokėjimosąskaitoje – užsakyme;

7.2.3.  Apmokėjimas naudojantislizingo bendrovių teikiama vartojimo kredito sutarčių sudarymo paslauga – taiatsiskaitymo būdas, kai Pirkėjas (fizinis asmuo) ir lizingo bendrovė sudarosutartį dėl prekių pirkimo Pardavėjo „e-parduotuvėje“ finansavimo;

7.2.4.  Apmokėjimas grynaisiaisgavus prekę – tai apmokėjimas grynaisiais sumokant kurjeriui, kai Pirkėjui yrapristatoma prekė.

7.3.   Tik gavęs apmokėjimą užprekes Pardavėjas pradeda formuoti prekių siuntinį ir pradedamas skaičiuotiprekių pristatymo terminas, išskyrus tuos atvejus, kai pasirenkamas apmokėjimasgrynaisiais gavus prekę;

7.4.   Prekes pristato Pardavėjasarba jo įgaliotas atstovas;

7.5.   Prekių pristatymo(transportavimo) mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į prekių pristatymo vietąir prekių svorį bei į tai, ar Pirkėjas pageidauja pasinaudoti prekių užnešimopaslauga;

7.6.   Garantijayra 2 metai nuo prekės įsigyjimo dienos, jei nenurodyra kitaip. Juridiniams asmenims - 12 mėnesių.

7.7. JeiPirkėjas dėl vienokių ar kitokių priežasčių atsisako sudarytospirkimo – pardavimo sutarties, jis turi padengti prekių grąžinimoišlaidas.


8. Baigiamosiosnuostatos:

8.1.Jei kyla ginčas tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, kurio neįmanomaišspręsti derybų būdu,  Pirkėjas turi galimybę pateiktiskundą ar reikalauti žalos atlyginimo ne teismo tvarka. Pirkėjasgali kreiptis su prašymu į Valstybinę vartotojų teisių irapsaugos tarnybą (http://www.vvtat.lt).

8.2.Pirkėjų skundai taip pat gali būti nagrinėjami ElektroninėjeGinčų sprendimo platformoje: ec.europa.eu/odr/.

 

www.playpro.lt