Jūsų krepšelis tuščias!
Visoms www.playpro.lt parduotuvėje parduodamoms prekėms (išskyrus žaidimus, OS ir kitas prekes turinčias vienkartinio panaudojimo raktus), taikoma pinigų grąžinimo garantija. Nusprendę įsigytą prekę grąžinti, tai padaryti galite per 14 dienų, nenurodant priežasties. Fizinėje parduotuvėje įsigytų prekių grąžinimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios dienos po prekės įsigijimo, o perkant internetu – nuo sekančios dienos po prekės gavimo. Prašymas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu prekė:
Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra jam vežamos iš tiekėjų pagal specialų užsakymą, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas.
Dėmesio! Visų LOGITECH garantinių prekių gedimus galite registruoti patys! Šioje https://rma.fixit-service.com/ nuorodoje pasirinkite pranešimą be registracijos, supildykite visus reikalaujamus duomenis, ir be jokių papildomų mokesčių išsikvieskite kurjerį į namus, kuris paims jūsų saugiai supakuotą, sugedusią LOGITECH prekę, užsiklijuos siuntos lipduką, ir ją išsiveš. Po kurio laiko LOGITECH su jumis susisieks dėl tolimesnės garantinio serviso eigos!
Dėmesio! Visų WOOTING garantinių prekių gedimus turite registruoti patys! Šioje https://wooting.io/support nuorodoje pasirinkite pranešimą be registracijos, supildykite visus reikalaujamus duomenis. Po kurio laiko WOOTING su jumis susisieks dėl tolimesnės garantinio serviso eigos!
Norint pasinaudoti 14 dienų grąžinimo garantija arba garantinio aptarnavimo paslauga, prekes (pilnos komplektacijos) būtina pristatyti mums šiais adresais (nurodant tel. nr. +370 610 21788 ir el. paštą [email protected]):
Kokybės garantija suteikiama visoms mūsų prekėms. Jei nenurodyta kitaip, ši garantija trunka 2 metus nuo prekės įsigijimo dienos. Dėl natūralaus baterijų eikvojimosi, baterijoms taikoma 1 metų garantija.
*Klientas įsipareigoja padengti garantinio serviso patirtus nuostolius (iki 20 EUR) už prekės diagnostiką jei:
Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės el. pašto adresu [email protected].
Prekių kokybei ir garantiniam terminui yra taikomos Civilinio kodekso 6.333 ir 6.335 straipsnių nuostatos. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo-pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo-pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.
Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.“
Naudinga informacija: www.vvtat.lt, www.vartotojai.lt